fredag 28 november 2008

Det borjar likna nagot!

Nu kunde jag inte halla mig langre – maste dela med mig av nagra “fore foraldrar – efter foraldrar”bilder sa att alla kan beskada hur hart de jobbat! Det kommer att bli flera sa smaningom. I helgen ska vi flytta in pa riktigt och sova i var sang, i vart sovrum, i var lagenhet!!! Ska forsoka hinna att kopa sprillans nya lakan och handdukar for detta stora event ocksa. Shop till I drop helt enkelt. Janne ska flyttstada sin gamla lagenhet. Jag har erbjudit min hjalp, men han tycker det ar battre att jag ar hemma i den nya lyan och pysslar, gar till marknaden och myser etc och jag kan inte gora annat an att halla med om att det ar bra ideer.

Idag kanner jag mig lite gladare. Har sovit ganska gott och eftersom jag vet att intresset ar stort kan jag avsloja att jag enbart kissat tva ganger under natten. Det ar nastan for bra for att vara sant, eller hur? Ikvall ska jag traffa Linda som bor i Antibes och hennes nagra manader gamla son, Max, efter jobbet. Det ska bli mysigt, mysigt. Jag hoppas att Max och Mini kan bli kompisar sen sa de kan prata svenska ihop – hans pappa ar ju ocksa fransos och mamma svensk sa de kan val ha lite gemensamt. Fast det drojer val en stund innan de nar till pratstadiet...

Fore efter - sovrummet. Inte riktigt samma vinkel, men anda
Fore efter - sovrummet
Fore efter - koket

Fore efter - badrummet


Inga kommentarer: