fredag 14 november 2008

Nu ar det helg igen

Nu ar det helg igen och nu ar det helg igen och helgen varar intill mandag.

Idag ar ingen vidare dag, men nu ar det ju kvall, sa det ska val ordna till sig far jag tro. Ont overallt, stor om magen, svart att fa pa jeansen imorse (ska aldrig mera tvatta dessa jeans) och stovlarna kunde jag inte stanga for jag nadde knappt ner till vaderna da magen var i vagen. Man skulle kunna sammanfatta det hela med att det ar fel pa allt och alla utom pa mig idag. Alla ar dumma helt enkelt. Ja, inte ni som ar nagon annanstans an har saklart, men alla andra!

Har pratat med Mrs Lagenhet och fragat om garagenyckeln. "Ooooj - jaaaag har ingen nyckel... Naeeee, ni har fatt allihopa... eller vanta lite. Jag kanske har givit den till min bror. Hmmm... Jag ska kolla med honom". "Naeeee, jag har aldrig sett nagot vatten droppa fran taket! Det maaaste vara helt nytt!". Konstigt att man ser spar i tapeten bara tycker jag. Men, det ordnar sig. Vi har ju inte sa manga regndagar pa Rivvan per ar.

I ovrigt har jag idag berattat for Hanna varfor jag tycker det ar onodigt med vinterjacka och varfor det istallet ar battre for henne att lagga pengar pa en resa till mig. Vinterjacka? Why? Verkar helt onodigt! Dessutom hade hon ju en forra aret antar jag. Janne ska till Paris i borjan pa december och det vore ju verkligen ett alldeles utmarkt tillfalle for tjejhelg ju! Om ni springer pa Hanna sa hoppas jag att ni stodjer denna teori och uppmuntrar henne till flygbiljettkop istallet for vinterjackakop!

Gissa vad vi ska gora i helgen... Just det. Fixa i lagenheten. Jag behover nog inte saga mera. Eller jo, vi kanske tar en paus eftersom det ska bli 20 grader och sol har pa sondag. Lovely!

Ha en skon helg!

Inga kommentarer: