tisdag 19 maj 2009

200

Idag skriver jag den 200:e bloggen!

Första natten i Stockholm gick ganska bra. Noah sov hyfsat även om jag vaknade titt som tätt för att kolla att allt stod rätt till. Vi gick upp vid åtta och gjorde oss iordning för en dag på stan. Jag shoppade en hel del grejer till den lille och två linnen till mig, åt lunch med Fredrik, Viggo, Kristofer och Estelle på Rosendals trädgårdar innan vi gick hem. Det var supermysigt! Jag kollade också lite på andra grejer men beslutade mig för att avvakta lite eftersom jag gärna har med mig smakråd innan jag köper skor till helgens stundande bröllop.

På eftermiddagen traskade Åsa och jag till Maria, Micke och John för att hämta lite grejer till Noah som de lånar ut medan vi är här.

Nu har vi ätit en riktigt god middag bestående av lax, sallad, sparris och druckit ett gott vin till. Dessutom fick vi mumsig glass till efterrätt. Noah somnade precis och jag hoppas att han tar sovmorgon imorgon eftersom han var uppe så sent.

Inga kommentarer: