fredag 1 maj 2009

Min fodelsedag + massor av bilder

Vilken underbar dag!!! Asa akte och hamtade Henrik pa flygplatsen. De kom hem med croissanter som vi at innan vi begav oss ner till stranden efter lite pyssel. Vi gick till en privatstrand och intog lunch samt tillhorande rosevin. Mums! Solen sken fran en klarbla himmel och nar lunchen avslutats och killarna kollade in Jannes iPhone passade Asa och jag pa att hoppa i plurret. Vi tankte att killarna skulle reagera nar vi tog av oss kladerna och sprang for glatta livet ner for stranden, men icke sa nicke. De sag inte ens att vi var i! Nar de tittade upp sa var vi saledes tvungna att springa i igen. Det var kallt, men dock inte lika kallt som jag trott. Henrik beslutade sig sedan for att bada ocksa. Nar detta var avklarat gick Janne hem och jobbade lite i lagenheten medan vi lag kvar pa stranden litegrann.

Jag fick en ny kamera av de tre som naturligtvis hangde med till stranden sa nagra kort finns nedan. Jag har ocksa fatt lite sponsringspengar samt fina blommor som nu pryder lagenheten och sprider harliga dofter.

Pa seneftermiddagen var killarna ute och sprang och Asa tranade lite aerobic. Sjalv forsokte jag fa Noah att sova lite sa jag kunde fa vila. Det gick inget vidare. Asa tog honom nar hon kom tillbaka till lagenheten, men da kunde jag inte somna.

Pa kvallen har vi varit och atit pa en restaurang som ags av en kollegas kille (il viaggio - www.ilviaggio.fr). Det var Noah, Henrik, Asa, Janne, Marianne & Marc och sa jag da forstass. Noah skotte sig utmarkt (sov) storre delen av tiden, men vaknade till nar vi skulle ga och firade av leenden mot alla som tittade och alla som inte tittade ocksa for den delen.

Nu har Stockholmarna gatt och lagt sig och Janne matar Noah eftersom jag druckit lite vin sa far han flaskan och jag hoppas att Janne far i honom tillrackligt med mat sa att han sover hela natten.
Vi valjer vad vi ska ata. Rosevinet ar redan pa bordet.
Tjejmys
Henrik
Badbrudar
Henrik i vattnet
Noah testar en strandmadrass och sina fina solglasogon
Noah och Asa hanger pa stranden
Killarna pratar (och en dricker ol)
Nyklippt Janne och jag pa restaurangen

Inga kommentarer: