fredag 1 maj 2009

Stralande sol

Idag bjods pa stralande solsken och varma vindar. Jag sov ganska lange och hangde sen pa terrassen med Henrik och Asa. Noah sov gott i flera timmar och Janne jobbade i studion.

Pa eftermiddagen tog vi allihop en ganska lang promenad for att komma ut lite och se nagot annat. Halvvags sa konstaterade vi att Noah sakert ville sitta i Baby Bjorn, sa utan att fraga spande vi pa denna pa Henrik som sedan fick bara den lille. Han satt fornojt med ansiktet framat for forsta gangen och holl Henrik krampaktigt i handerna. Jag skulle tippa att han forsokte ata aven pa Henriks hander for att byta smak, for vanligtvis ar hans egna hander i munnen konstant.

Henrik och Asa har gatt ut och atit och Janne och jag stannade hemma med bebisen. Planen var att nagon av oss skulle ga ut och ta en drink med Stockholmarna nar de atit klart, men jag ar trott trots att jag inte astadkommit sa mycket idag och Janne ar ocksa lite pomsig, sa det blir nog inget av med det for var del.

Ibland ar det skont att inte gora sa mycket och bara vara.

Inga kommentarer: