söndag 10 maj 2009

BBQ hos Nathalie och Fater

Helt ok natt, men jag kom i sang ganska sent efter att Asa och jag suttit och myst och pratat over en flaska vin. Janne somnade pa soffan...

Idag har vi varit hos Nathalie och Fater pa barbeque - vi fick grillade hamburgare, mycket gott! Noah slog nytt sovrekord och tog en fyratimmarssiesta! Vi gick med jamna mellanrum for att kolla att han andades.

Tyvarr var det inte fint vader. Vi hade planerat att hanga vid deras pool i solen och gotta oss, men solen ville inte riktigt bryta igenom molnen och nar vindarna kom sa blev det nastan lite kyligt! Vi var tvungna att ha langarmat pa oss! Naval, vi kunde iallafall sitta ute och ata.

Nar vi kom hem tog Asa en liten nap, Janne gick ut och sprang och jag lekte med den lille, badade honom och matade. Nu ligger han i sin sang och jag hoppas att det forblir sa manga timmar annu. Vad det galler barnvakt i Stockholm, dag som nattetid sa overvags alla erbjudanden (Ewa :-).

Det blir lite knasigt med bildtexterna nar jag lagger in bilder nufortiden, sa nedan finner ni foljande;

Nathalie och Noah med solglasogon - det var ljust trots avsaknad av sol
Killarna kollar pa cykel
Leo vill ge Noah en puss





























Inga kommentarer: