söndag 17 maj 2009

Lordag och sondag

Igar tog Janne Noah under dagen, sa Asa och jag hangde pa Riviera beach och hade det gott. Nu ar det riktig sommarvarme och det blev tva dopp for mig, tre for Asa. Sa harligt, sa harligt! Vi skildes fran de som jobbar dar med kindpussar och sa att vi snart kommer ater till deras harliga strand.

Pa kvallen kom Nathalie hit och vi at middag tillsammans (grillade pa George, var grill) och drack lite skumpa och vin. Sen gjorde vi oss fardiga for kvallen. Vi begav oss ut ganska sent - efter midnatt och gick till Baoli trots att det finns massa andra stallen att ga till. Jag kande mest att jag inte orkar sta i ko och vanta pa att bli inslappt och kanske inte bli inslappt alls, sa vi satsade pa ett sakert kort. Sagt och gjort, vi hann inte ens stanna till forran vi blev inslappta framfor en hel massa folk. Vad harligt det ar att bli ingenkand och slippa vanta utanfor! Vi dansade, drack skumpa och dansade annu mera. Vid kvart over fyra beslutade jag mig for att det fick vara nog och fick snabbt en taxi hem, medan tjejerna stannade kvar och stangde stallet. Jag var ratt nojd att jag skippade det dar sista glaset pa morgonkvisten.

Tydligen hade alla kandisar varit pa ett annat stalle bredvid Baoli igar kvall (Paris Hilton och co.) men det gjorde inte oss nagonting att inte hanga pa samma stalle som dem. Vi kande oss ju som stjarnor sjalva. Dessutom forsokte vi om och om igen forklara for folk att Asa var prinsessan av Sverige...

Nar jag val somnat sa vaknade jag inte ens trots att Noah lag en meter bort nar han gnallde pa morgonen. Jag horde ingenting! Efter att ha gatt upp vid elva och atit lite frukost gick jag och la mig igen och sov ett par timmar till, sen kande jag mig som manniska igen.

Pa eftermiddagen gick vi ner till stranden for att traffa vara kompisar fran Saint Tropez som varit dar och atit lunch. Det var inte alls lika glassigt som forra aret, sa vi stannade ingen langre stund. Pa vagen hem kopte vi pizza och det var precis vad jag behovde. Nu har packningen avslutats och jag kanner mig lite stressad infor morgondagen och funderar pa om det ar nagonting jag glomt. I sa fall far jag val shoppa det i Sverige!
Asa och jag pa Riviera beach
Innan vi gick ut igar - Nathalie, jag och Asa
Kolla, prinsessan av Sverige!
Har ar hon med prinsessvinkning och allt
Bubbel = gott!
Dans pa borden saklart. Some things never change...
Kalaspinglor
Asa kollar in batarna i Cannesbukten
Asa framfor roda mattan... med lite folk emellan som forsoker se nagra kanda ansikten

Inga kommentarer: