onsdag 6 maj 2009

Sol, promenad, shopping etc.

1-0 till Chelsea. 8 minuter kvar. Ett rott kort till Barca. Det ser inget vidare ut for spanjorerna alltsa. Kanske blir det en repris pa forra arets Champions League-final? Inget vidare.

Jobbig natt igen. Men battre an foregaende natt iallafall om man ska forsoka se saken positivt. Janne tog den lille framat sexrycket och jag fick tillbaka honom vid nio da jag helt enkelt tvingade honom att sova en halvtimme till. Han hade inte nagot val.

Solen sken och jag beslutade mig for en power walk pa formiddagen. Asa stannade hemma och kollade borsen, sa vi gick sjalva. Jag kande mig inte i form, sa pa vagen tillbaka tog vi shoppinggatan (Rue d'Antibes) istallet for Croisetten. Jag handlade tva linnen, tre nappar, tva bitringar och en napphallare. Mycket spannande shopping! Sen tankte jag ga till Asa som lag pa en lyxbeach, men Noah var lite "uuuaa, uuuaaa", sa jag gick hem istallet.

Pa eftermiddagen har vi varit hos Julias gamla dagmamma eftersom vi forsoker fa till det sa att Noah kan hamna dar nar det ar dags for mig att borja jobba igen. Egentligen, om jag hade foljt det franska regelverket sa hade jag redan jobbat tre-fyra veckor vid detta laget. Det ar ju helt galet! Noah ar ju fortfarande pyyytteliten och framfor allt - hur hade det gatt om jag varit tvungen att jobba nar han fortfarande vaknar flera ganger per natt? Det hade ju inte funkat!!! Jag har ju nagra manader kvar nu, aven om det ar lage att dra at svangremmen lite eftersom jag kommer vara obetald i tre manaders tid.

4 minuters tillaggstid i matchen. Spannande! Vi far se om Barca kan gora nagot at det hela.

SHIIIT i 90 + 2 minuten kvitterade Barca och just nu ar det de som ar vidare till finalen!!!! Men det ar nagra minuters speltid kvar. Nu maste Chelsea gora mal for att ga vidare.

Inga kommentarer: