lördag 9 maj 2009

Sjukt jobbig natt

Natten var rent av forjaklig. Noah skrek och skrek och det enda som hjalpte var att lagga honom pa nagon av vara magar. Da somnade han. Om man sedan forsokte rora sig ett par centimetrar sa fick man betala med skrik i oronen igen. Jag ar forvanad att grannarna inte ringde storningsjouren och Asa inte ringde polisen for att anmal ett misshandlat barn, for det lat som om vi slog honom hart. Janne tog forsta skiftet och Noah sov pa hans mage fran ett till tre, sen forsokte jag muta med lite mat innan jag tog over och fick sju och ett halvt-kilos klumpen pa mitt brost mellan halv fyra och sju. Snacka om att vi var mosiga nar vi vaknade. Man sover liksom inget bra med en klump pa brostet/magen...

Janne och jag har varit hos Roshana och Alex pa lunch idag - supertrevligt! Asa spenderade dagen med att spana pa folk och shoppa i Cannes sa nar hon kom hem fick vi presenter!!! I like!

Noah har varit helt ok under dagen och jag hoppas verkligen att igar var en engangsforeteelse. Jag far lite panik infor den stundande Stockholmsresan. 1. Hur ska jag klara det sjalv (alltsa aven om jag inte kommer vara sjalv sa menar jag utan Janne) 2. Tank om han haller alla vakna, da kommer det ju inte bli nagot bra. Vi ska ju bo hos arbetande manniskor!

Pa kvallskvisten sov forst Janne lite och sen gick Asa ut med Noah och powerwalkade sa jag ocksa fick sova lite. Nu har vi lyxat med att kaka grillspett, gjorda pa George (var grill). Saaaaaa gott!
Gosiga Noah leker med Asa


















Mera lek med Asa



Grillspett pa George





Inga kommentarer: