tisdag 12 maj 2009

Ahh vad vi har det bra!

Poolarbetet startade kl 08.30 och jag trodde jag skulle bli galen eftersom den lille inte var snall pa natten. Nu var jag kanske lite orattvis, men han vaknade och skrek mellan halv tva och halv tre, fick mat, sov en timme och sen skrek igen. Jag tog da upp honom och la honom bredvid mig och vips var allting toppen. Han sov till halv atta, atta. Men jag var iallafall lika trott som vanligt.

Pa dagen har Asa, Noah och jag varit pa Riviera beach (privatstrand) och lyxat. Vi har haft det sa himla mysigt aven om det var lite disigt da och da sa var det varmt och skont och Asa badade till och med. Pa beachen testade vi att ge Noah en flaska med mjolkersattning eftersom han kommer behova det nar jag ar i Sverige och aker pa brollop i Gavle och lamnar honom med morforaldrarna en helg. Jag langtar!!! Han at som om han aldrig sett mat innan. Inga problem fast det var annan mjolk. Det ar ganska skont att ha fatt ett barn som gillar att ata. En sak mindre att oroa sig for!

Ikvall har Asa varit barnvakt. Jag och Janne kom precis hem fran en supermysig middag. Det borjar bli riktigt mycket folk i Cannes nu infor Cannesfestivalen som borjar imorgon. Vi horde tyska, hollandska, engelska och till och med lite svenska pa vagen hem.
Asa har badat!
Noah far sin forsta icke-pumpade mjolk
Vi skrattar och myser pa beachen
Sen tog vi en runda pa stan och jag gillar att jag ser solbrand ut, aven om det bara ar ljuset och Noahs vita hud som gor att jag ser sahar brun ut...
Puss pa restaurangen

Inga kommentarer: