måndag 11 maj 2009

Poolarbete

Nu ar lugnet slut pa baksidan. De har borjat jobba med poolen. Den ska kaklas om och just nu river de ner det gamla kaklet och slipar eller nagot, for det ar slipdamm pa hela innergarden och jag tror inte vi kommer kunna ligga pa baksidan nagot mera denna vecka. Kunde de inte borjat med det nar jag ar i Sverige? Jag hann iallafall hanga lite runt lunch, innan de borjade slipa, medan Asa gick till en privatbeach. Jag hade tankt hanga med men var helt enkelt for trott och trodde jag skulle fa sova lite... det fick jag inte.

Jag har idag aven hunnit lagga upp ett par byxor, laga en klanning och en kofta som legat och vantat pa detta over ett ar, stadat garderoben och borjat fundera pa Sverigepackning. Enligt utsago ar det kallt i Stockholm just nu och det ingar inte alls i mina planer. Hur ska jag kunna fa ner varma klader i resvaskan? Det blir till att lana och shoppa tror jag.

Ikvall lagade Asa spagetti bolognese till oss. Mums! Vad mycket enklare det ar att vara tre med liten bebis an tva!

Efter lite skrik har nu Noah ocksa somnat och jag ska ocksa ga och lagga mig. Det galler att vila nu, for pa onsdag borjar Cannesfestivalen och vi kommer nog forsoka ga ut ett par ganger under den innan det bar av till Sverige.

Inga kommentarer: