lördag 9 maj 2009

Battre natt, harlig dag

Tiden gar lojligt fort nar man har roligt och vi har haft annu en bra dag. Natten var helt ok. Janne och jag beslutade oss for att inte lagga oss i sovrummet dar Noah lag och sov, sa vi baddade i soffan och sov fram till tre - halv fyra da Noah vaknade igen. Jag gick in till rummet och gav honom mat och sa somnade vi bada tva i sangen och vaknade inte forran kvart i atta imorse. Da tog Janne over och jag sov lugnt vidare till halv tio. Skont!

Pa formiddagen lag Asa och jag och solade pa baksidan och jag laste ut Aldrig fucka upp, sen gick jag ner till stan sjalv och lamnade de mina hemma i lagenheten. Jag beslutade mig for att shoppa en ny bikini aven om jag har forhoppningar om att kroppen kanske kommer att andras lite framover och jag ska forsoka bli lite mer som jag var innan.

Asa och Noah motte upp mig pa stan och sen promenerade vi hem.

Nu har vi atit middag, risotto med svamp fran Ronneby och ett gott rodvin till. Vi ar mitt emellan varmratt och ostar nu och klockan har sprungit ivag och ar redan halv tolv! Sen gar kanske Janne och Asa ut och tar en drink. Jag forsoker uppmuntra dem att gora sa. Jag har lovat att forsoka vara duktig och ta hand om den lille skrutten som varit fantastiskt gossig hela dagen.

Nu maste jag ga - gorgonzola, roquefort, cantal jeune m.m. lockar.
Janne och Noah idag


Asa och glad Noah
Asa och jag alldeles precis nyss


Inga kommentarer: