söndag 28 juni 2009

Ensamma hemma

Nu har Maria, Micke & John akt hem. Eller de ar iallafall pa vag hem. Vi ar ensamma hemma och det kanns jattekonstigt! Inga "grannar" att saga godnatt till, ingen John som far omkring som en nyfiken, klafingrig liten godbit och ingen Maria som hjalper oss att sova Noah.

Igar var jag tillsammans med familjen Cruseman pa Maema, medan Janne stannade hemma med Noah. Ah vad det var skont att ligga i solen, prata, mysa och leka i vagorna. Herr och fru Cruseman passade ocksa pa att fa sig varsin massage pa stranden och det sag mer an lovligt skont ut, men jag tar det en annan gang.

Pa kvallen at vi middag tillsammans och hade saklart supermysigt och imorse korde vi dem till taget innan vi for vidare till Nathalie, Fater och Leo. Janne och Fater var ute och cyklade medan jag och Nathalie lag vid deras pool och hade det gott. Sen at vi en god lunch och pa eftermiddagen fixade killarna med cyklarna de ska ha nasta helg nar det ska cyklas tour de france-strackor tillsammans med brorsan.

Nu har vi atit middag och ar bada tva ganska trotta och ser fram emot en god natts somn. Hoppas det funkar, for det ar sa varmt att det kan bli lite klurigt.
John & Maria
La famiglia
Maria njuter av massagen
Micke passade pa att trana lite pa stranden
Nyvaken Noah (han maste ha sovit supergott, for han ser ju hur pigg som helst ut!)
Maria gosar med Noah (kolla in laren...)
Noah holl sin flaska sjalv idag nar han skulle dricka vatten. Stora killen!
Cykelstudio. Putsning, pumpning och finlir
Leo leker i sin pool

1 kommentar:

Anonym sa...

åååh..
jag har inte hunnit kolla på din blogg än sen vi kom hem. varit massor med längenheten.

men nu längtar jag enormt ned till er. och vilken fin liten pool min noah har fått. den måste han gilla starkt.

hoppas ni har mysigt med cykelnördarna.

hälsa alla

puss från fru C