tisdag 9 juni 2009

Sjuk

Ar det inte typiskt att jag skulle bli sjuk nu nar jag kommit hem igen? Dagen har gatt i snorvlandets och sovandets tecken och jag har lite daligt samvete for att jag inte gatt ut och gatt med min lille skrutt. Han har varit lite grinig och har en antydan till en forkylning, men jag tror att grinigheten snarare beror pa att han ar van att ha en massa manniskor omkring sig som leker, tjoar, sjunger och pysslar med honom och idag fick han noja sig med enbart sin mamma. Nar Janne kom hem blev han pa lite battre humor, men jag tror att han saknar att ha en massa manniskor i sin narhet.

Det har regnat och solen har skinit idag. Det som forvanar mig mest ar hur varmt det ar, aven nar det regnar. Dessutom ar marken varm fortfarande och vi var precis uppe och inspekterade studion och nar jag gick ut pa terrassen var jag forberedd pa att frysa om fotterna, men icke. Nu ska jag ga och lagga mig med en bok. Noah sover och jag later nog teven sta pa, for igar nar jag stangde av den sa vaknade han. Janne malar for narvarande och far stanga av den nar han gar och lagger sig istallet.

Imorgon har jag fullspackat schema. Vi far se om jag pallar det, eller om jag far stalla in nagra grejer.

Nu kommer nagra kort fran Sverigeresan. Det blev visst lite tokig ordning, men det far ga anda...
Henrik och Micke pa efterfesten efter Davids och Marinas brollop...


Noahs forsta flygtur.

Noahs forsta taxiresa
Noah med har... och snygg min
Lunch pa Grodan

Cia, Asa och jag innan batfard till Davids och Marinas vigsel
Marina & David
Marina & David
Champagne efter vigseln, innan middagen
Micke far pussar av skona nymfer
Hang pa terrassen efter huvudratten

2 kommentarer:

marika sa...

Hoppas du kryar på dig snart och att Noah slipper bli sjuk! Kram :)

Vive la France! sa...

tack! jag hoppas ocksa det!!
kram