måndag 1 juni 2009

Ännu en helg har passerat

Tiden bara rusar iväg, samtidigt som jag måste erkänna att jag längtar en del efter Janne nu. Så här länge har vi inte varit ifrån varandra förut. Det är två veckor idag. Tur att det bara är några dagar tills han kommer hit!

Helgen har varit underbar! I fredags blev det ganska lugnt, en liten öl med Cia och Hanna efter jobbet för dem, sen var vi hemma på kvällen och åt thai, Henrik, Åsa och jag. På lördagsmorgonen efter frukost tog jag det lugnt en stund innan det var dags att göra sig iordning för vigsel i Tyska kyrkan. Malin och Wolfgang gifte sig då. Vilken härlig dag att gifta sig på! Solen strålade från en klarblå himmel och det var riktigt varmt och skönt. Efter vigseln åkte jag hem och förberedde lite inför hippan och tog hand om min lille son. Sen var det full fart! Ett gäng tjejer, bubbel och prat, sen middag och mera prat och slutligen mera bubbel på krogen. En underbar kväll!

Jag var lite trött igår, beroende på mitt lilla monster som ville gå upp ganska tidigt. Som tur är tog han en ganska lång förmiddagsslummer och det räddade mig nog. På eftermiddagen flyttade jag till Cia med hjälp av Fryxisarna och Cia. Nu är jag med andra ord installerad på Regeringsgatan och även här är servicen och login alldeles utmärkt! Noah har sovit helt ok inatt som tur är, för jag är fortfarande lite sliten.

Nu ska vi bege oss ut i det fina vädret, för tydligen ska det inte hålla i sig. Typiskt!

Inga kommentarer: