måndag 8 juni 2009

Hemma igen

Efter tre veckor i Sverige ar vi nu hemma igen. Det ar skont att vara hemma, men samtidigt lite tomt och det kanns lite konstigt. Det ar latt att vanja sig vid att ha alla sina goa vanner och sin familj runtomkring och jag hade till och med borjat acceptera kylan aven om min kropp beslutat sig for att protestera hogljutt mot just denna i helgen. Jag ar alltsa lite sjuk och har varit sa sedan i lordags natt. Janne ar inte heller pa topp, men hittills verkar det som om den lille klarat sig.

Vi har haft det sa bra och gjort sa mycket saker, traffat vanner, varit pa brollop, mohippa och atit goda middagar.

Resan hem gick bra, aven om det inte var nagon hojdare att kliva upp vid halv fem imorse. Noah var grinig i 30 sekunder nar han vaknade imorse, men nar han upptackte att han fick vara vaken och titta pa massa manniskor var han nojd och glad. Flyget gick ocksa ok - det var bara Janne och jag som verkar ha haft ont i oronen och jag har fortfarande lock for ena orat troligtvis beroende pa forkylningen.

Sen vi kom hem har tvattmaskinen gatt varm, vi har fyllt kylen litegrann och sa har jag hunnit med att mala litegrann i studion ocksa. Nu ar det dryga 20 grader ute och klockan ar kvart i elva.

Igar var vi pa Fjaderholmarna och at en god lunch med Hanna, Cia och Henrik. Det ar sa fantastiskt vackert i Stockholm denna arstid. Tyvarr var jag inte pa topp, men det var harligt anda. Pa kvallen nar vi packat iordning for vi till Arlanda och sov pa Rest and fly for att slippa den resan sa tidigt pa morgonen imorse.

Jag ska ladda over alla foton fran var resa till datorn nu, sa imorgon kan jag lagga upp lite kort och sa blir det nog mera malande i studion. Det vore sa skont att fa den klar under veckan som kommer, for snart far vi ju besok!

Inga kommentarer: