fredag 5 juni 2009

Hela familjen!

Vi är faktiskt en familj nu och nu är hela familjen samlad. Igår åt jag lunch med före detta kollegorna Madeleine och världens bästa Ille. Åh så mysigt vi hade det och lille Noah njöt såklart av uppmärksamheten han fick. Efter lunchen gick jag och mötte Janne på Arlanda Express. Han ringde från dolt nummer när han hade landat och sa "jag har glömt pinkoden till min mobil och kom inte ihåg ditt nummer". Konstigt att han ringer då tänkte jag... Han hade gått till hotellet (Rest & Fly) på Arlanda som vi bokat sista natten och frågat dem om jag uppgivit något telefonnummer vid bokningen. Det hade jag och på den vägen är det.

Eftersom vädret var sämre än sämst gick vi hem och vilade lite innan vi tog en snabb promenad till Stureplan och tillbaka.

Fram emot kvällningen gick vi till Fredrik och Jenny på apero och kollade in deras lyxiga lya. Noah var lite grinig, så vi stannade inte så länge. Det visade sig att han var trött, för han somnade som en stock när vi var på väg hem. Vi åt lite middag med Henrik och Åsa på Jimmys steakhouse eftersom bebisen sov. Sen gick jag och sa hej åt Cia, Anna och Lovisa på en bar och när vi kom hem Cia och jag var Noah klarvaken och på partyhumör. Vi lyckades få honom att somna dock och natten har varit godkänd.

Nu ska vi på promenad och shopping. Förhoppningsvis kommer det inte regna hela dagen idag som det gjorde igår.

Inga kommentarer: