torsdag 11 juni 2009

Mrs & Mr Cruseman

Nu pagar Marias och Mickes brollopsfest for fullt i Stockholm. De har precis gift sig och jag formodar att kalaset ar i full gang. Ahhh vad jag onskar att jag vore dar i fin form, istallet for har med rod nasa efter att ha snytit mig alltfor manga ganger under dagen. Japp, forkylningen verkar inte vilja ge med sig, men nu har halsontet iallafall givit vika.

Imorgon har jag mitt sista barnmorskebesok av 10 och sa kommer Cia hit direkt med nyheter fran brollopsfesten, formodligen lite trott.

Dagen har jag spenderat inomhus. Bebisen har varit fantastiskt snall och lat mig sova till lunch efter att ha varit uppe med Jean-Nicolas pa morgonen innan han for till jobbet. Vi har lekt, tvattat lite till, last och pysslat i lagenheten. Det var bara nu vid laggdags han blev till ett gallskrikande monster som inte alls ville gora som vi vill. Nu verkar det iallafall for tillfallet lugnat ner sig nar jag tande lampan utanfor hans rum sa att en ljusstrimma nar in till honom. Kan man vara morkradd nar man ar sa liten? I sa fall misstanker jag att sa ar fallet.

Inga kommentarer: