onsdag 10 juni 2009

Bebishang med Karine och Lirone

Imorse var jag aterigen pa besok hos barnmorskan. Nar jag kom hem lekte Noah och jag en stund innan han blev trott och somnade och jag foljde hans exempel och lyckades sova en hel timme. Resten av formiddagen plockade jag iordning i lagenheten, hangde mera tvatt, pysslade i Noahs rum och forberedde lunchen. Karine och Lirone kom pa besok. Tyvarr var Lirone pa daligt humor (troligtvis tandagnisslan) sa det blev inte sa mycket tid for Karine och mig att prata. Noah skotte sig exemplariskt och tittade storogt pa Lirone nar han grat. Sen pratade han lite och skrattade massor sa fort jag tittade pa honom. Lille goe Noah!

Pa eftermiddagen har Marianne, Julia och jag varit och tittat pa hastar. Eftersom det i helgen ar en stor hopptavling i Cannes sa ar det fullt av hastar pa Palm Beach dar jag bodde innan. Vi skulle aven ha traffat Camilla och pojkarna Rask, men det blev installt tyvarr.

Jag kanner mig fortfarande inte pa topp och ska nog snart ga och knyta mig for kvallen efter intag av paracetamol. Forhoppningsvis forsvinner denna elandiga forkylning innan morgondagen gryr.

Inga kommentarer: