lördag 20 juni 2009

Massor med bilder...

Detta har hant:
Torsdag pa dagen - Riviera beach med Hanna
Torsdag kvall - middag i Peymeinade. Jag och Noah sov over och killarna var ute och festade i Cannes

Fredag pa dagen - jag hangde i Peymeinade innan jag for hem och fixade i lagenheten
Fredag kvall - middag pa Rue du Lac och sen utgang med tjejerna

Lordag pa dagen - Danielas & Sylvains brollop i Saint Tropez med lunch och beachande
Lordag kvall - vila hemma!!!

Nagra ganska intensiva, men ack sa harliga dagar! Jag har haft sa mycket kul och trivts som fisken i vattnet. Tyvarr ar semestern slut for Peymeinadganget (for de flesta iallafall) och imorgon far en del av dem hem. Usch vad trakigt! Men jag hoppas de fatt en ordentligt blodad tand och bokar en biljett hit inom kort.

Bilder fran allt vi gjort finns nedan.

Middagsganget i Peymeinade. En harlig grillad biff, grillad merguez(korv) och en fantastiskt mumsig sallad. Till detta blev det lite vin ocksa.
Lina, Maria & jag
Cia gosar med Noah
Asa gor konster pa svikten

Middag hemma hos oss pa kvallen, innan utgang.
Tjejerna i taxin
Pa Tantra. Ganska folktomt, men vi lyckades ha kul anda.
Allihopa pa Chokko
Pa Baoli. Eftersom jag skulle ga upp tidigt imorse och aka pa brollop i Troppan sa lamnade jag tjejerna nar de sag ut sahar (i finfin form) vid kvart over tva. Det gar rykten om att de stangde Baoli... Maste ocksa meddela att det var ganska varmt, narmare bestamt 24.5 grad nar jag for hem i taxin.
Jag pa stranden vid brollopslunchen med hatten jag fick i fodelsedagspresent. Kandes helt ratt i Troppan!
Cathrina, Daniela, Tatiana, Pricilia & Jag
Jag och sotaste bebisen (som naturligtvis charmade alla). Vilka oooogon! Och sa fick vi ocksa barnvaktshjalp. Alla ville halla och gosa. Bra med en bebis som gor reklam for sig sjalv.
Alvaro & Cathrina
Daniela - bruden
Daniela & Sylvain. Det blev bad for de flesta nastan med en gang nar vi kom fran stadshuset och vigseln till stranden, darmed gick de allra flesta kladda i badshorts, bikini och sarong, flipflops och dylikt. Massor god mat, mangder med champagne och jatteharlig stamning.
Jag hoppade ocksa i vattnet (dock efter lunchen). Det ar superskont nu och flera grader over de 20, for det ar inte ens svart att doppa sig.
Efter lunchen hade de bokat solmadrasser till brollopsgasterna, sa de flesta lade sig i solen och vilade, laste eller bara snackade och drack vin.
Och sa ett badkort pa min kille ocksa.

Inga kommentarer: