söndag 19 juli 2009

6-manadersdagen firades i Saint Tropez

Sondag kvall igen. Tiden gar sa himla fort och det ar bara en dryg manad tills jag ska borja jobba igen. Vi har haft en toppenhelg och jag hade helst velat att Janne kunde vara hemma med oss hela veckan som kommer ocksa, men sa funkar det ju inte riktigt. Nar ska jag vinna stort pa lotto sa vi blir ekonomiskt oberoende? Fragan ar alltsa inte OM utan NAR.

Noah "fyllde" 6 manader igar och jag har svart att greppa hur fort tiden gar. Min lille nyfodde prins ar nu ett halvar gammal!

Igar pa dagen tog vi det mest lugnt. Jag fick en timme vid poolen i solen med en ELLE-tidning och min iPod. Mycket uppskattat! Innan det blev bad i poolen var vi dock tvungna att rengora den (se poolboy nedan). Pa kvallen akte vi till Saint Tropez pa middag. Meningen var att nagon av oss skulle ga ut med Denis, Sev, Rania och Dominique och den andra (jag) skulle aka hem med den lille. Det blev dock andrade planer. Vi stannade hemma i huset hela kvallen och Janne och jag beslutade oss for att sova over istallet for att kora hem pa nattkroken.

Imorse at vi frukost tillsammans med Denis och Sev innan vi for hem. Val hemma nar den lille hade atit hangde jag aterigen en stund vid poolen, men hade svart att slappna av for Noah var trott och grinig och Janne hade tappat talamodet. Jag lyckades till slut fa honom att somna och lade mig bredvid och slumrade jag ocksa - i over en timme.

Janne extraknacker som poolboy

Denis, Noah & jag
Noah skrattar nar Janne busar med honom
Morgonpigg skrutt

Inga kommentarer: