torsdag 2 juli 2009

Jag kan inte sova!

Mina killar sussar sott medan jag sitter har framfor datorn och skriver. Jag hade tankt hoppa det idag och gick och la mig for att sova eftersom jag ar jattetrott. Tyvarr vill John Blund inte infinna sig, varfor jag gick tillbaka hit och satte mig. Typiskt!

Foregaende natt var inget vidare aven om kvallen med middag var superbra. Vi at gott och mycket och gasterna for hem runt midnatt. Var granne (som hyr lagenheten bredvid denna manad) hade folk hos sig och dessa satt pa den gemensamma bakgarden och drack vin. De var faktiskt hansynsfulla, men det faktum att vart sovrum ar ca 1 meter fran dar de satt och inte ar sarskilt ljudisolerade gjorde att jag horde nastan varje ord. Jag tror att om jag hade hort precis varje ord hade jag kanske kunnat somna, men nu horde jag bara nastan varje ord vilket ledde till att jag lag pa helspann for att hora allt. Nyfiken i en strut.

Noah vaknade vid fyra och tyckte att livet var toppen. Han lag och jollrade och hade jattekul, alltmedan jag och Janne turades om att ga in till honom och stoppa tillbaka nappen och sjunga en liten vaggvisa. Tydligen mycket underhallande, for han bara log och gjorde inga storre ansatser att somna om. Till slut (nar jag mycket enerverad) gick dit och satte in nappen for femte gangen somnade han, vid kvart over fem.

Idag har han varit gnallig (troligtvis pg a varme och somnbrist), sa jag kanner mig lite gnallig sjalv. Ska gora ett nytt forsok att se om jag kan fa somna nu.

Inga kommentarer: