tisdag 21 juli 2009

Drommar, lakarbesok och dopp i poolen

For ett par natter sen var jag och Hanna jagade av en seriemordare i Malmo. Inatt var mamma och jag korsangerskor till Aretha Franklin... Jag undrar var alla konstiga drommar kommer ifran! Hursomhelst sjong vi http://www.youtube.com/watch?v=hO-e34PslOk det ar lite konstigt, men vi syns inte i videon. Jag kan saga att jag vaknade med ett leende pa lapparna och mindre hes an vad man skulle kunna tro efter en konsert.

Det forsta jag gjorde var naturligtvis att satta pa denna sang pa iPoden och sa dansade jag med en skrattande bebis. Efter detta gjorde vi oss iordning och for och traffade Noahs blivande dagmamma. Hon verkar superbra och bor perfekt for oss - mellan lagenheten och jobbet.

Nar vi kom hem fixade vi lunch och at tillsammans med Christiane innan Janne lamnade henne vid tagstationen. Darefter blev det stadning av studio - skurade golv, baddade rent, tvattade lakan och handdukar for nastkommande gaster som vantas pa torsdag.

Pa eftermiddagen var vi pa sexmanaderskontroll for Noah som "bara" gatt upp 300 gram (han borjar bli lite smal) och numera ar 68 centimeter lang. Pa vagen hem passade vi pa att handla mat och gjorde av med mer pengar an lovligt. Men nu ar kylen fylld med massa gott!

Det blev tid over for ett litet dopp i poolen och jag satte pa Noah hans fina Polarn & Pyretbadbyxor. Han tyckte nog att vattnet var lite kallt, men ett litet dopp blev det iallafall. Nu har vi atit gott och sett en Star Wars-film. Jag ar helt slut och ska forsoka att ligga lite lagt imorgon.

Noahs forsta bad i poolen pa pation

Inga kommentarer: