tisdag 7 juli 2009

Vaaarmt!!

Idag tror jag vi har haft varmerekord for i ar. Noah och stannade inne mest hela dagen for att jag var radd att han skulle svettas bort + jag var helt utmattad och ville bara sova. Jag doppade mig i poolen med jamna mellanrum och daremellan sov vi middag och lekte. Det var morotter pa menyn idag ocksa eftersom de (frassarna) sager att man ska introducera en sak i taget for att se att de tal det och mar bra. Jag vet inte om han gillar det eller bara tycker det ar konstigt, men han blaser ut sa det blir morotspure mest overallt. Idag larde jag mig dock av gardagens laxa (dvs. inte ha vitt linne pa mig nar jag ger honom mat).

Pa kvallen kom jag pa att det ar dags att jag borjar rora pa mig, varfor jag gav mig ut pa en miniloprunda. Den forsta pa minst 15 manader. Nar jag pustande kom tillbaka hem konstaterade jag att jag tappat lite kondition och att det kanske inte var sa smart att springa for forsta gangen den varmaste dagen hittills i ar, men det lar ju inte bli svalare an pa ett tag och nagon gang maste jag ju borja.

Inga kommentarer: