måndag 6 juli 2009

Morotter och annat

Nu ar det mandag kvall och vi ar ensamma igen. Henrik tog flyget straxt efter lunch och jag och Noah korde honom till flygplatsen. Pa vagen hem stannade vi och shoppade lite pa Cap3000. Jag hittade ingenting, men kopte lite smasaker till andra, sasom t-shirt och byxor till Noah, present till bror och Janne och lite mat.

Innan detta fick Noah sitt forsta mal "riktig" mat. Morotter utblandat med mjolk. Han hade ingenting emot det, men tyckte nog att det var lite konstigt. Efter en stund konstaterade han att han atit tillrackligt och borjade "blasa" bubblor med morotspuren och ville ha mjolk istallet. I ovrigt satte han nog nytt rekord natten till idag. Han sov fran nio pa kvallen till sju pa morgonen. Mera sant!

Jag ar helt slut nu sa det ar bums i sang som galler.

Ge mig mat NU!
Hmmm, vad ar detta?
Jag vill halla skeden sjalv!
Det kommer morotter overallt. Efter en liten stund sa vill jag ha riktig mjolk istallet for detta konstiga.

Inga kommentarer: