måndag 13 juli 2009

Annu en dag

Annu en dag ar forbi. Bebben har sovit gott hela natten, utan att vi behovt ga upp och satta i nappen och efter hans matning vid sexrycket somnade vi bada om till klockan tio.

Nar han hade atit sin palsternackspure gick jag ner pa stan och kollade in rean litegrann. Jag kopte ingenting till mig, daremot blev det lite host-vinterklader till Noah. En regnrock, en luvtroja och en jacka. Aven om det kanns langt borta sa passade jag pa eftersom det var halva priset pa grejerna i en av mina favoritaffarer.

Christiane (Jannes mamma) lagade ratatouille till middag och Noah skrek ratt ordentligt pa kvallskvisten eftersom han var helt slut. Han somnade kvart over sju och jag tror att det ar bast att vi gar och lagger oss straxt eftersom jag befarar en riktigt tidig morgon imorgonbitti. Det ar Frankrikes nationaldag och Janne ar ledig. Vi har inte bestamt vad vi ska gora annu, men jag ar saker pa att vi kommer fa dagen att ga utan nagra storre bekymmer.

Inga kommentarer: