lördag 4 juli 2009

Kvart over sex

Hur kanns det att ga upp kvart over sex en lordagmorgon? Ar det inte egentligen nu (eller iallafall nyligen) man borde ga och lagga sig efter en harlig kvall/natt/morgonkvist? Pa fraga A svarar jag "inget vidare", pa fraga B svarar jag "jo, egentligen ar det sa". Istallet sitter jag har och ar lite smasur. Japp, jag hanterar ju inte tidiga morgnar nagot vidare. Noah daremot sitter och "dadadada", pillar pa sina fotter och skrattar sa fort jag blanger pa honom... Hur kan applet falla sa langt fran tradet?

Igar kom Henrik hit. Vi motte honom vid busshallsplatsen har i Cannes och for sen hem och fixade iordning beachbagar innan vi gick ner till stranden. Dar blev det bad, lunch, sol och lasning. Noah var snall och sov faktiskt en ganska stor del av eftermiddagen (efter en lite grinig start). Han ville inte sova i vagnen, sa istallet lag han pa min solstol, medan jag satt vid fotandan. Det gick iallafall alldeles utmarkt att ha en 1/3 solstol ocksa.

Kvallen blev lugn eftersom killarna ska ut och cykla bade idag och imorgon. De kommer eventuellt att svettas lite... det ar varmt! Nu ska jag kanske ga och ata lite och sen ska jag borja packa ihop lite grejer till kvallen, natten och morgondagen. Vi sover hos Nathalie och Fater inatt, sa slipper vi kora tur och retur (aven om det inte ar sarskilt langt). Tour de France passerar 100 meter fran dar de bor imorgon, sa de kommer val dessutom stanga av vagarna en stund innan kan jag tro.

Hoppas ocksa att Noah ska bli trott snart igen sa jag kan fa sova en timme till. Hittills visar han dock inga tecken pa utmattning. Jag haller tummarna iallafall!

Inga kommentarer: