fredag 17 juli 2009

Insomnia!

Jag tror att jag for narvarande lider av insomnia. Trots att jag var helt slut igar kvall nar vi gick och la oss vid elvasnaret kunde jag inte somna. Jag var uppe och chattade lite med Henrik & Asa, kollade lite andra grejer pa datorn, laste lite innan jag gick och la mig igen. Efter annu en vanda i koket och vid datorn lyckades jag till slut somna nagon gang efter halv tre.

Noah har varit en riktig alskling idag. Han at all sin broccoli och en halv banan (mosad naturligtvis!) innan han somnade i tva och en halv timme. Under den tiden hann jag vila, lasa och hanga pa en solstol vid poolen. Ah vad det var skont!

Pa eftermiddagen var vi ute och gick pa Croisetten. Vi var inte ensamma kan jag lova. Hogsasongen har nu borjat pa riktigt. Ikvall har vi atit en fisk som Christiane var nere och kopte pa marknaden imorse. Till det blev det hemgjord aioli och nypotatis. Mums!

Nu tittar vi pa en dokumentar om Oxmo Puccino. I like!

Noah i sin sittvagn
Foten ar god!
Vi tva pa promenad

Inga kommentarer: