torsdag 9 juli 2009

Ont i magen

Det ar konstigt hur fort saker och ting kan forandras. Fran att ha varit ganska sugen pa att borja jobba igen sitter jag nu har och har ont i magen. Allting ar valdigt snurrigt, men efter att ha pratat med min chef och fatt inofficiella uppgifter om att de kommer omorganisera min avdelning (las skara ner) kanner jag mig nu tvungen att ta det andra jobbet som jag blivit erbjuden. Visst, det ar inte sa att jag star pa bar backe, men det kanns valdigt osakert och det ar inte riktigt at det hallet jag vill ga. Men vi maste ju ha tva loner om vi ska klara av huslan, rakningar och matinkop. Imorgon kommer de vilja ha besked om jag accepterar erbjudandet eller inte och de cheferna jag pratat med om andra eventuella mojligheter ar pa semester.

Dagen har inte varit nagot vidare. Kanske kanner den lille av att jag ar stressad och han har varit ganska gnallig. Dessutom blir han radd for minsta lilla grej for narvarande och jag har daligt samvete for att jag inte riktigt orkar med att hora hans gnall. Han var iallafall glad nar kameran var framme och jag tog kort nar han "forsokte" sitta upp. Idag har han atit grona bonor till huvudratt och appelmos till efterratt. Bonorna slank ner utan krux, men appelmoset var lite svarare. Jag har filmat och ska se om jag kan lagga upp nagot imorgon. For sittforsoken - se bilder nedan.

Janne och Noah pa stranden igar
Sahar roligt ar det att "sitta".
Latt framatlutad
Galet glad

Inga kommentarer: