söndag 9 maj 2010

Annu en dag

Annu en dag till anda. Jag mar mycket battre och hostar alltmer sallan nu. Ska gora mitt basta for att se till att jag ar fit-for-fight tills om en vecka iallafall. Storsta problemet just nu ar att jag blir anfadd av att rora mig i all hastighet som overskrider snigelfart.

Helgen har varit forhallandevis bra med tanke pa forutsattningarna; forkyld bebis och lunginflammationsmamma. Noah far vara ute och ga och titta pa bilar/hundar/katter/faglar/polisbilar etc + leka i parken med mormor flera ganger om dagen sa han ar nojd. Janne har hallit pa och fixat och snickat lite harhemma, sa han ar nojd och jag har tagit det lugnt och lagat pannkakor, sa jag ar nojd.

Noah i lasningstagen - "Ohhh ohh" sager han nar han ser brandbilen i favvoboken "Larmet gar".
Nathalie har bott i lagenheten bredvid denna vecka eftersom de haller pa att renoverar huset. Vi hade planerat att hanga, ata mysiga middagar, snacka en massa skit och ha det bra, men vi har av forklarliga skal inte setts sa mycket. Igar vagade jag mig dock ut pa terrassen i nagra minuter, sa da fick vi prata lite.
Nael fick ocksa vara med och njuta lite av varmen - det ar iallafall inte kallt trots att vadret ar valdigt annorlunda.
Fater
Mormor och Noah laser och sjunger
En grodbok till en halvgroda
Och saklart lite golfspelande. Det galler att borja drilla dem i tid!







Inga kommentarer: