torsdag 13 maj 2010

Inte bara slavarbete

Bara sa att ni vet - det ar inte bara slavarbete nar man kommer till Rue du Lac. Har ett kort pa mamman nar vi tog en cappuccino pa Croisetten efter att ha varit pa rontgen haromdagen. Jag kan ju inte ga sa langa strackor i taget, sa det var bast att ta en kaffepaus mellan kliniken och parkeringen i solen.

Dagen har varit som foljer:
Gos med Nois nar han vaknade vid kvart i atta. Janne sen upp och fixade frukost at mig och gjorde iordning Noah tills mormor kom och tog over. De bada gick ut pa langpromenad till stranden och at glass... Tydligen uppskattas det av skrutt. Konstigt va?

Jag har sasat hela dagen och last, kollat pa teve, sovit. Janne har byggt en tvattkorgsmobel och fixat i badrummet (hyllor, krokar, byggt fardigt skotbordet etc)Pa kvallen var Janne och Noah ute och cyklade en svang och hamnade mitt i en kandistrafikstockning pa Croisetten - sag bl a Eva Longoria. Eller ska vi saga att Eva Longoria sag dem kanske?

Imorgon blir det doktorsbesok for min del och om hon sager att jag mar ok sa kanske Janne tar med mig for att shoppa en forsenad fodelsedagspresent pa eftermiddagen.

Inga kommentarer: