söndag 23 maj 2010

Vad mycket man kan hinna pa en dag!

Imorse konstaterade jag att karlek och somn hor ihop. Noah vaknade klockan 9 (!!!) och jag kande en enorm karlek. Efter morgonbestyren gick vi ner till stranden och hangde lite. Noah tyckte att det var kul en stund, men fick nog nar lunchtid borjade narma sig, for honom ar mat det viktigaste av allt hur kul man an har pa stranden.

Efter att vi atit lunch och under tiden Noah sov jobbade Janne med koksrenoveringsprojektet. Jag hjalpte till lite, men sen fick jag dispens och sov en timme innan jag satte mig med min bok pa pation och laste lite.

Nar siestan var over for den lille packade vi lite strandsaker och begav oss till Antibes pa apero tillsammans med nagra kollegor och vanner. Det var supermysigt, aven om Noah har kommit till en alder da han blir allt mammigare och pappigare an tidigare, sa han var som ett klistermarke pa mig. Nar vi kom hem vid attatiden blev det mat och sen bums i sang for honom.

Nu har vi atit och kollat lite pa teve och det ar laggdags. Imorgon ska jag vara hemma med Noah medan Janne jobbar. Det ar helgdag egentligen, men vart foretag har beslutat att imorgon ar en "solidaritetsdag" da vi jobbar for folk som har det mindre bra stallt.

Det gar att gora roliga frisyrer nar man anvander solkram.
Beachens finaste killar
Stenletare (grusus grusuru ar mycket nojd)
Havsutsikt
Janne sagar bort en stor del av koksvaggen
Sahar ser det ut nu. Lite ljusare har det blivit i vardagsrummet - I like!!!
Apero pa stranden i Antibes


Inga kommentarer: