tisdag 11 maj 2010

Underbara unge!

Dagen borjade med att Janne hamtade in en liten ledsen skrutt och lade honom i sangen bredvid mig vid attasnaret imorse. Han var lite kelig och ville gosa och nar vi hade kramats en stund och bara haft det sadar mysigt som man inte kan beskriva sa blev det full fart. Mamma gjorde iordning Noah som dagen till ara hade pa sig den superfina skjortan som Hanna kopt at honom. Nar killarna akt till respektive "jobb" somnade jag om som en stock och vaknade forst vid lunch.

Dagen har varit lugn (som sig bor), men idag har jag givit mig ut pa utflykt. Jag parkerade om bilen som stod lite halvfelparkerad sedan i torsdags och sen gick jag sakta for att mota Noah och mamma nar de kom fran dagmamman. Det senare resulterade i hostattacker. Aven om jag kanner mig friskare nu sa ar jag nog inte riktigt dar annu...

Pa kvallen var Janne och shoppade mat + forsenad fodelsedagspresenter till mig del 1. Mamma lagade mat och badade Noah och jag lekte med den senare. Han skrattade och skrattade sa att det liksom bara bubblar inombords nar man hor det. Svart att fa pa film, men jag lyckades fa med lite tror jag. Efter en lang lekstund var jag helt slut och Noah likasa. Han somnade nastan pa soffan framfor Djungelboken...

Sahar glad var skrutt imorse efter att ha kramats lite med sin mamma
Det ar viktigt att ha med sig sina vovvar nar man ar ute och gar - dessutom fungerar de som bra stotdampare om man trillar...
Bilen kan man kora lite overallt - pa avsparrningen for trappen
Och saklart pa matbordet (aven om man nastan inte nar upp)
Och sa slutligen dans och skratt...

Inga kommentarer: