tisdag 4 maj 2010

Installd Sverigeresa, del 2


Jag tror att min resa till Sverige nasta vecka ar kord. Jag kanner mig fortfarande rutten och imorse nar jag vaknade hade jag ont i halsen ocksa. Kanske pg a att jag hostar, kanske ar det bara sa att jag ska dra pa mig lite halsfluss pa toppen av allt annat? Febern har dock gatt ner ganska mycket. Fast jag ar fortfarande helt slut. Orkar pa sin hojd att forflytta mig fran soffan till sangen och vice versa.

Janne tog tempen pa Noah imorse. 38 grader. Vi vaknade av att han hostade. Snacka om att jag fick hjartklappning - jag far ju inte ha smittat skrutten!!! Janne bestallde tid hos barnlakaren som konstaterade att det inte ar nagot storre fel pa Noah, men att vi ska halla honom under uppsikt. Jag tror att luften gick ur Janne nar han efter att ha varit hos barnlakaren, lamnat Noah hos dagmamman, akt till jobbet och jobbat som en tok eftersom han missat en och en halv dag, sen akt och handlat innan han hamtade Noah for att aka hem, bada, mata och lagga honom innan han utfordrade mig... Det ar ganska mycket for vem som helst.

Jag bokade en flygbiljett till mamma. Hon ar ute och ater med sina kollegor idag, sa hon vet inte det annu, men hon har ju saklart erbjudit sig att komma, sa nu anlander hon pa torsdag. Jag tror att Janne kanner sig mer an lite lattad! Aven om jag friskar pa mig tills dess sa kommer det kanske ta ytterligare nagra dagar innan jag ar i storform igen.

Eftersom jag inte orkat/hunnit ta nagra nya kort eller filmer pa senaste sa kommer har en favorit fran ett tag sen.

Inga kommentarer: