fredag 14 maj 2010

Fodelsedagspresent och lakarbesok

Imorse beslutade vi oss for att aka till Cap3000 for att titta pa eventuell forsenad fodelsedagspresent till mig. Janne hade hittat lite saker, men var osaker pa om det var ratt storlek och om jag gillade. Vi tittade runt lite och sakerna var fina, men jag fastnade for vaskan nedan och min underbara kille beslutade sig for att investera i den at mig. I LOVE!!!

Forutom detta kopte vi en jattefin Sequoiavaska i skinn till mamman i mors-mormorsdagspresent och som tack for att hon hjalpt oss sa mycket de senaste veckorna.

Min underbara fodelsedagsvaska
Mammas Sequoia

Efter en stund blev jag helt slut och jag var tvungen att ga och vila och dessutom var det dags for doktorsbesoket. Lakaren sa att jag mar mycket battre, att det ser ut att ga bra at ratt hall, men att det fortfarande ar lite grejer kvar. Hon tycker att jag ska vara hemma fran jobbet till och med pa onsdag nasta vecka och jag ar supersugen pa att jobba, men efter att ha varit hemifran tva timmar idag och varit helt slut hela eftermiddagen kanske det ligger nagonting i att jag inte direkt ar i storform annu.
Nu ska Janne och Fater ut och klubba lite. De har tagit sig en liten drink har och nu ar det dusch, strykning och sen bar det av mot stan. Far se om de hittar nagot kul stalle och om de traffar nagra stjarnor. Aven om de springer pa nagon kandis sa kanner de sakert inte igen dem anda... (aven om Janne lyckades kanna igen Eva Longoria haromdagen... hmmm...)
Har kommer lite bilder fran de senaste dagarna:

Janne i snickartagen - har specialbyggs en tvattkorg/trappsteg for att na handdukar
Maste fundera lite ocksa sa att det ska bli ratt
Noah med sina alsklingar, hundarna som han hamtar sa fort han kommer hem fran dagmamman. Han hamtar dem en efter en och ger dem till sin mormor och vantar sedan tills hon har kramat dem innan han tar tillbaka dem och lagger sig och kramar dem pa golvet.
Noah ska cykla och mormor vill ta kort. Det ar dock komplicerat for Noah vill inte slappa taget om kameran... Kanske en blivande paparazzi?
Redo for cykelfard for att kolla in filmstjarnor pa Croisetten

Inga kommentarer: