lördag 8 maj 2010

Pa battringsvagen

Jag har kunnat ligga pa vanster sida inatt!!!!!!!! Det later kanske inte sa otroligt, men for mig ar det ett stooort framsteg eftersom jag under 10 dagars tid enbart kunnat ligga pa hogersidan utan att fa hostattacker. Jag borjade bli radd att bli helt platt pa hogersidan av kroppen. Dessutom gor det ganska ont att ligga pa samma sida natt efter natt, dag efter dag. Forhoppningsvis tyder detta pa att skrapet i vansterlungan haller pa att ge med sig. Hall tummarna!

Idag har det varit aprilvader igen - sol, moln, regn, nu uppehall igen. Mamma har varit ute med Noah i tva omgangar. Den lille ar gnalligare an vanligt - det kanske ar horntanderna som ar pa g? De saknas ju fortfarande och det ser lite roligt ut eftersom han har fatt framtander och kindtander och sen ar det ett hal emellan dar horntanderna ska vara.

Nu har jag pratat lite med Nathalie som bott i lagenheten bredvid under veckan som gatt. Typiskt att hon skulle bo dar den veckan nar jag varit sjuk! Vi som hade planerat att kora mysiga middagar och harligt hang denna vecka. Jag har inte velat vara for nara vare sig henne eller hennes sma, sarskilt Nael som fortfarande ar pyyyytteliten.

1 kommentar:

Julia sa...

Men din lilla stackare! Inte läst på några dagar och visste inte att det var så illa. Men skönt att du mår lite bättre nu, hejar på dig och skööönt att du har din Messias där! Stor kram och krya på! Julia