måndag 10 maj 2010

Renstadat och ny klanning

Inte sa mycket att saga idag. Dagen har liksom bara gatt av sig sjalv. Jag sov lange, mamma fixade och stadade (dock tog hon sig en 10-minuterspaus i solen idag, inte illa!!!).

Det roligaste som hande idag var iallafall att jag fick en suuuperfin klanning i fodelsedagspresent av H&A. Den kanske kan fa komma pa redan under festivalen om jag nu hinner bli frisk och det blir nagon liten utgang. En middag och en alkoholfri drink borde jag ju fa tillatelse till iallafall?

Vid sex kom skrutt och mamma hem och vi lekte ett tag innan badning och matning. Nu har vi atit middag som Janne fixade och jag ska nog snart ga och lagga mig. Marker att jag borjar kanna mig friskare nu for jag borjar bli lite rastlos och trott pa att bara vara inne och gora ingenting. Det kanske inte ar sa konstigt - det ar mer an 10 dagar nu som jag ar i karantan. Rontgen bokad pa onsdag och ska boka tid hos doktorn ocksa da. Hall tummarna for att det ser bra ut!!! Jag borjar kanna mig lite vardelos av att inget gora.

Inga kommentarer: