måndag 17 maj 2010

Lugn filmfestival

Noahs feber har givit vika. Natten var dock jobbig och istallet for att ga upp och trosta honom en gang i timmen sov Noah med mig och Janne sov pa soffan. Jag har blivit boxad pa, det har snarkats och buffats och saklart ville han ligga pa tvaren sa att jag fick minimalt med plats, men jag lyckades fa nagra timmars somn iallafall. Sen tog jag igen mig lite nar Noah akt till dagmamman ocksa.

Mamma har stadat idag igen - har ar sa rent nu! Och sa har hon lagat kottbullar sa att vi kan ata gott aven nar hon akt hem. Hennes hemresa ar bokad tills pa torsdag. Vi far se om den islandska vulkanen haller med om det. Vi behaller henne garna, men nu tror jag att hon borjar langta hem till pappa litegrann. Hon skulle nog garna ta med sig Noah hem om hon bara finge.

Arets filmfestival ar lugnare an lugn for mig, darfor tittar jag pa gamla kort fran gangna ar da jag var i battre form. Nedan lite kort fran festivalen 2007 da vi hade finbesok fran Stockholm.

Asa och jag pa VIP Room
Janne & Henrik
Och sa lite badrumsparty

1 kommentar:

Åsa Mårtensson sa...

HIHI! Those were the days!!