onsdag 19 maj 2010

Sista dagen - forsta dagen

Idag ar sista dagen mamma ar har - imorgon bar det av norrover for henne (aven om jag fortfarande hoppas att askmolnet kan se till att hon stannar liiite till). Vi har varit och fikat med Siv och Jan-Olof en svang och sen har mamma hamtat Noah hos Corinne och lekt saklart.

Imorgon ar det forsta dagen tillbaka pa jobbet for mig. Det kanns lite konstigt och jag tycker det ska bli roligt att komma tillbaka aven om jag faktiskt ar lite nervos for att ha tappat stinget.

Har kommer en liten bildkavalkad fran de senaste dagarna.

Noah har fatt en malarduk dar man malar med vatten. Han alskar den!!!
Man kan gora fina konstverk med handerna (aven om de sedan torkar och forsvinner sa forevigar jag med kameran)
Mamman har hunnit med att vila/lasa lite i solen pa terrassen om dagarna, men "Det blir sa hiiimla varmt, sa jag kan inte sitta sa lange" sager hon
Noah blev galen eftersom han blev kladdig om handen efter att ha doppat den i mosade paron. Han grat och grat och pekade pa pappret for att jag skulle hamta och torka av den lille handen.
Lek i badkaret
Dans med mormor. Noah ser ut att saga "Lagg av att kaxa med mig mamma!"

Inga kommentarer: