lördag 11 oktober 2008

Antligen helg!

Nu ar det antligen helg! Lordag morgon och solen skiner som aldrig forr. Skont att vara ledig lite, for igar hade jag ingen direkt toppendag. Vaknade pa fel sida och var pa uselt humor storre delen av dagen - trott och tyckte egentligen att alla var allmant dumma i huvudet... Inget vidare alltsa, men sa ar det ju ibland. Pa kvallen traffade jag dock Camilla och tog en apero pa Colombier (stranden i Juan les Pins) - vi maste ju passa pa att njuta av de sista "sommar"dagarna. Det var mysigt att ses och vi bubblade pa om det mesta som vanligt och jag kommer sakna henne massor nar hon flyttar till Schweiz. Men det ar ju inte sa langt och Baboo flyger direkt dit pa en knapp timme ganska billigt, sa det far val ga.

Idag ska vi till Saint Tropez och ata lunch med nagra vanner - Denis och Severine, samt deras tva prinsessor Jade och Diane. Det blir alltsa beachlunch idag. Hoppas att det ar lika fint vasterut som det ar har! Jag far nog till och med smorja med hog solskyddsfaktor, for man varnas titt som tatt for pigmentflackar i ansiktet som gravid och det vore ju en sann katastrof :-)



Nu har JN gjort frukost, sa det ar val bara att slanga benen over sangkanten och ata lite. Tank vad mormor skulle bli glad om hon visste att jag numera ater frukost i princip varje dag, sa mycket frukostsponsringspengar hon har skickat genom aren. Om nagon undrar har sponsringspengarna gatt till annan livsviktig materiel, sa som vin och klader...



Hoppas ni har en skon helg!

Inga kommentarer: