fredag 31 oktober 2008

Ahh vad jag langtar efter er!

Nu ar det helg. Regnet oser ner och det smattrar pa hela kontoret. Jag ar nastan ensam kvar faktiskt och ska val borja rora mig hemat. Fick reda pa for ett litet tag sen att den nye kollegan borjar pa mandag (vi har vantat pa honom sen i juni, men ingen har riktigt sagt till mig vad som sker och att han faktiskt ska vara baserad har i Sophia forran idag nar jag rakade prata med en fran HR...). Ar lite trott pa min chef som inte tagit tag i saker och nu kommer jag alltsa behova styra upp nagot for den nye att gora i fortsattningen eftersom jag ar den enda i teamet har. Jag kan ju inte direkt lata honom sitta i ett horn och ruttna... Framforhallningen ar sadar! Ar lite nyfiken pa hur min chef tankte! "Karin marker nog att det ar nagon som sitter i stolen bredvid henne pa hennes kontor och fixar nagot" eller "Om man staller en dator framfor honom sa fattar han allt och satter nog igang att jobba omedelbart utan att nagon behover gora nagot"?

Janne ar och stadar i studion och jag ska aka hem till var temporara lagenhet och laga lite mat. Vi har inget internet dar for narvarande, sa jag kommer inte uppdatera har pa nagra dagar - det blir desto mera att skriva pa mandag.

Langtar massor efter er, mina goa vanner! Kanner mig lite ensam och overgiven har just nu. Kanske ar det pa grund av hosten? Hoppas det gar over snabbt och att solen skiner imorgon.

Stora pussar

Inga kommentarer: