lördag 25 oktober 2008

Lordagsuppdatering

Det har inte hant sa mycket sedan igar kvall har. Idag har jag packat ytterligare nagra lador, varit nere pa stan och har fantastiskt ont i ryggen. Solen skiner ute, men jag orkar inte ga och lagga mig pa stranden. Det ser dock lovande ut infor morgondagen - lasning i en solstol... mmm...

Marianne (van och blivande granne) berattade for mig att hon och hennes dotter hade varit och halsat pa nagra vanner haromdagen. Marianne sa till Julia (snart 3 ar). "Julia, ska du inte beratta om var nya familjemedlem?" eftersom de dagen innan hade inforskaffat en skoldpadda som husdjur. Julia tittade fundersamt pa sin mamma, som fortsatte "Men du vet, som bor hos oss!" Julia sken upp som en sol och sa "Jean-Nicolas och Karin!!! De ska bo hos oss!"... Sa sott, sa sott - jag blir alldeles varm om hjartat!

Inga kommentarer: