söndag 19 oktober 2008

"Nar benen inte riktigt ar som de ska..."

Till att borja med - Arsenal vann med 3-1 igar (mot Everton). Mal av Nasri, Van Persie och Walcott. Fast det visste ni sakert redan!

Igar kvall borjade jag packa ner saker i flyttkartonger. Kul lordagskvall? Inte det minsta, men det var lika bra att borja iallafall. Nar jag fick den XX:e varken for dagen sa Janne; "Du tror inte det ar lage for dig att vila lite? Du har ju gatt for mycket idag!" Jag ar ju sjalvklart inte nagon klenis sa det tyckte jag inte alls (aven om jag kanske skulle kunna medge att det vore en bra ide sahar i efterhand). Da kom han med kommentaren "Du maste ta det lugnt! Nar benen inte riktigt ar som de ska skulle vore det ju kanske ide att borja anvanda en annan kroppsdel istallet. Till exempel hjarnan...". Needless to say sa var det en grym stamningshojare... Eller inte.

Idag har jag fortsatt med packning och rensning. Det ar faktiskt ganska nyttigt att rensa ibland aven om man inte flyttar sakert, men attans vad trakigt det ar! Nu anser jag mig dock ha slangt tillrackligt med gamla piller, gammal ogonskugga och skankt klader sa att det racker atminstone for idag.

Nu ska jag kolla vad det ar for dubbad gammal serie eller film jag kan kolla pa pa teve ikvall.

Inga kommentarer: