söndag 12 oktober 2008

Sondag eftermiddag

Det ar ju helt otroligt vad fort tiden gar nar man ar ledig!

Gardagen var liksom vantat haaaaarlig. Vi at langlunch pa Belucia utanfor Saint Tropez (http://www.belucia.com/). Pa kvallen kollade jag pa Rumanien - Frankrike... det var ju lite ovantat nar Frankrike lag under med 2-0 efter 25 minuter och bredvid mig hade jag en aningen butter fransos... men det blev battre efter slutsignalen och resultatet var 2-2. Tycker anda att de borde ha vunnit med det spelarmaterialet de har! Kollade naturligtvis hur det gick for Sverige under tiden ocksa och det verkar ha varit en ganska bra match for Sveriges del.

Idag har jag tagit fram vinterklader samt rensat sommarklader och sant som numera ar for litet. Efter ett sadant hart dagsverke var jag tvungen att belona mig sjalv med ett par timmars lasning/snusning pa stranden. Det kommer nog inte bli sa manga beachdagar till i ar, sa det kandes bast att passa pa. Jag holl mig dock fran badandet - det verkar bara vara sjalvplagare och vinterbadare (det ar val lite samma sak?!) som vagar sig pa sant nu (skulle tippa att det ar 19-20 grader).

Nu ska jag fortsatta planera for utflyttning ur min underbara lilla studio - jag kommer helt klart sakna utsikten, men ohhh vad det ska bli skont att fa ett eget hem!

Nagra bilder fran helgen ocksa saklart
- Jade & jag pa Belucia
- Mini - fange i magen
- Sondagsslapp pa beachen







Inga kommentarer: