måndag 20 oktober 2008

Webbkamera installerad!

Antligen har jag installerat webbkameran jag fatt fran IT for ett par veckor sen. Nu finns jag alltsa tillganglig med ljud och bild om det ar nagon som ar sugen pa att connecta pa till exempel Skype -anvandarnamnet ar karin_france. Kul med en ny leksak! Hittills idag har jag pratat med IT (som sitter pa andra sidan korridoren), Stockholm och Moskva och det funkar alldeles utmarkt.

Idag har jag borjat fundera pa om jag inte ar snall. Jag vet, det later orimligt, men anda - jag tvekar litegrann. Tva kommentarer har jag fatt som antyder att jag kan vara lite bitchig emellanat, namligen; "Du ska vara snall med Janne" och "Maste bara saga att jag haller med min blivande mag (?)".
(Notera: ingen ide att borja spekulera om att foraldrarna ska fa en mag - inget sadant finns planerat!)

Janne har tomde min lagenhet pa kartonger imorse och ska flytta dem till nagra kompisars lagenhet (som ligger alldeles bredvid den nya) ikvall, sa nu finns det plats att packa flera kartonger. Puuuuh! Hur mycket grejer har jag fatt plats med i min lilla studio? En hel del verkar det som! Jag kommer att sakna utsikten - och flera med mig. Darfor lagger jag upp de senaste utsiktsbilderna sa att ni ocksa kan njuta;

- Soluppgang 1

- Soluppgang 2


- En blasig dag

- Innan jobbet (mot Juan les Pins)

Inga kommentarer: