fredag 17 oktober 2008

Le weekend!!!

Antligen, antligen! Om nagra minuter ska jag satta mig i bilen pa vag hem! Sa skont det ska bli med helg.

Igar pa Cap3000 fick jag minsann tag pa nya byxor (och en troja, och....) men till min stora besvikelse var Minisnoppen inte pa plats och butikschefen, som jag i mitt sinne hade forestallt mig oversvallande med ursakter tog surt mitt brev fran huvudkontoret och luslaste innan hon sa "D'accord, Ni far val ga och titta om Ni hittar nagot att byta mot da". Jag blev saklart hapen - inget ohhh jag ber sa heeeemskt mycket om ursakt, inga personliga assistenter eller fjask. Men, men, jag fick ju till slut mina nya byxor iallafall.

I helgen ska JN spela golf bade lordag och sondag. Jag funderar pa att lyda radet fran en mycket vis vaninna (Asa i detta fall) - att skamma bort mig med en solstol och lunch pa privatstrand eftersom det inte blev nagon Sverigeresa. Later som en mycket bra sondagssysselsattning tycker jag.

Imorgon ska jag nog traffa Marianne & Julia och bruncha och shoppa lite klader till Julia... Ahhh, sa sott! Kanske kanske far det bli en forsta grej till Mini ocksa? Vi kommer ju passera Petit bateau...

Enligt svenska sajter ar vi nu i 28 veckan och knytet borjar lagra underhudsfett (det ar alltsa inte jag som tjockar pa mig) och kan reagera pa ljud och ljus utifran da alla sinnen ar utvecklade. Han ar 30-35 cm och vager runt 1 kg!

Ta hand om er!

Inga kommentarer: