tisdag 14 oktober 2008

Internet och "Tagtunnelolyckan"

I de allra flesta fall kan jag val halla med om att internet inte ar sa dumt, men vad det galler att googla saker som man egentligen inte har nagon aning om sa brukar jag vara den som protesterar. Detta till trots har jag nu spenderat en timme med att kolla igenom om mina blod/urin och sockervattenstester var normala. (Att leva som jag lar ar alltsa nagot som later bra, men som inte genomfors i praktiken.) Testerna ar sakert ok och jag far val veta mera nar jag traffar gynekologen nasta vecka. Verkar dock ha gatt lite hart at sockret, sa det kan handa att det blir extratest och sa skriver de sakert ut lite jarntabletter ocksa.

Dagen har varit ok. Fick mailforfragan om en demo i Sydafrika... jag skulle garna aka dit, det ar bara lite dalig timing. Hoppas att det blir mer Sydafrikamojligheter i framtiden. Nu verkar det bli en webbdemo istallet.

Holl nastan pa att glomma - kl 18.20, soldis och 20.5 grader. Annu en harlig hostdag gar mot sitt slut. Imorgon funderar jag pa att jobba hemifran, sa kan jag ga ut och njuta lite av solen pa lunchen.

I ovrigt kan jag meddela (for de som ar intresserade) att min granne "Tagtunnelolyckan" (*) har lagt in lite mera grejer i lapparna. Hon rakade trycka upp oss till femte vaningen nar vi stod i hissen och gissa om vi blev livradda nar dorren akte upp och ett par lappar (daterade oktober), uppsparrade ogon (daterade juni) och kinder slatare an Minis (var 2008) stod dar. Henrik, du hade troligtvis blivit helt skrackslagen och dromt mardrommar ett bra tag framover. Tur att Jerome (Jannes kompis) ska ta over lagenheten efter mig sa vi kan halla koll pa henne aven efter flytten!

Ha varldens basta kvall!

(*) Henrik har givit henne smeknamnet eftersom hon med sina 60-70 ar och efter sina 100 plastikoperationer ser ut som om hon stuckit ut huvudet genom ett fonster pa ett tag just som taget korde in i en tunnel

Inga kommentarer: