fredag 26 december 2008

Annandag - arbetsdag...

26 december. 4 arbetsdagar kvar innan mammaledighet. Har lite svart att fatta... vad ska jag gora nar jag inte jobbar? Hur gor man?

Idag har jag jobbat hemifran. Borde nog inte gora det nagot mer, for jag har nastan varit lite FOR effektiv! Tank om cheferna borjar forvanta sig sadan effektivitet varje dag, det vore ju inget bra :-)

Ikvall kommer Dominique och Rania och ater middag hos oss. Vi har folk har allt som oftast nu, men vi maste ju bjuda igen ganska manga efter vara ar i separata lagenheter med begransade inbjudningsmojligheter. Ikvall kan jag tanka mig att det blir WII och middagen far bli oavancerad. Jag har inte hunnit ge mig ut och handla mat och Janne var inte heller sugen pa att aka och handla. En stadig spagetti med kottfarssas funkar val?

Jag har precis pratat med Carin och Martin i Abu Dhabi i en halvtimme pa Skype. Hur bra ar inte det? Och sa blir det sa annorlunda nar man faktiskt ser den man pratar med. Jag ar fan!
Har kommer lite julhelgsbilder.
Julgranen
Janne visar verktyg for Victor och Edward
Victor leker med Jannes helikopter
Jobbposition pa overvaningen
Dator, ipod, blackberry... All set!

Inga kommentarer: