onsdag 31 december 2008

Gott nytt ar - och grattis pa fodelsedagen, mamma!

Idag fyller mamma ar! Grattis pa fodelsedagen mamman!!! Hoppas att du far en bra dag, aven om min present kommer att komma vid senare tillfalle... Se till att ni inte dricker for mycket skumpa innan raketerna.

Sista dagen pa aret. Vilket galet och handelserikt ar och troligtvis kommer nasta att innehalla ganska mycket nyheter for min del ocksa. 2008 review kommer en annan dag. Vad ska ni avlagga for nyarslofte? Jag kommer att skippa det (som vanligt) - jag anser att jag har tillrackligt med vardagsangest och behover inte nagot extra att ha angest for.

Inatt har jag sovit lojligt daligt. Det blir bara varre och varre tycker jag. Aven om jag inte uppratthallit de 5 toabesoken sa har jag vaknat varje timme av att jag var torstig, illamaende, hade ont har eller dar. Slutligen vid halv sju beslutade jag mig for att ga upp efter att min kille sagt till mig att jag vackt honom ett antal ganger inatt pa grund av mitt snurrande. Antar att hela sangen skakar nar hela kroppen ska runt. Sa ar det nar man blir allt mer valaktig. Jag kanske borde leva i badkaret den sista tiden? Det ar ju lattare att rora sig i vatten.

Igar fick den bortskamde ungen (Mini) annu mera paket. Nya bodies, sma sota filtar och en sparkdrakt. Vilken lyx! Den andra bortskamda ungen (jag) fick ocksa en present - Mama Mia-dvdn. Jag sa till Janne att nu kan vi sjunga ABBA. Av nagon konstig anledning blev han inte direkt overentusiastisk over den kommentaren. Varken sjunga eller ABBA verkar vara hans grej...

Ikvall kommer vi att halla oss i hemtrakterna. Vi ater middag hos grannarna och firar med dem och ett par kompisar till. Det blir nog bra. Vi var bjudna pa en annan fest ocksa, men eftersom jag inte kanner mig i helform tyckte jag att det var battre att vara pa krypavstand fran sangen om jag skulle fa trotthetsattack. Pa sa satt kan ju Janne stanna kvar och partaja utan att behova kora hem ocksa. Enda faran ar val att han trillar i poolen nar han gar over garden, men den ar ju ganska liten (bade poolen och forhoppningsvis faran att han trillar i) sa den vagar vi ta.

GOTT NYTT AR TILL ALLA MINA KARA VANNER & FAMILJ! Hoppas att vi ses massor 2009. Langtar efter er saklart!

Inga kommentarer: