torsdag 11 december 2008

Och inled mig icke i frestelse...

Oj oj oj, inatt hade jag konstiga drommar. Henrik och Janne kopte ecstasy i massor (bla och gula tabletter – de skulle ta nagra sjalva och dessutom salja vidare) och marijuana och lag pa en klipphall under en parkbank och forsag sig tills de var skyhoga – de tyckte att det var for varmt i solen. Under tiden fodde jag Mini och rusade sedan ner till en lyxbeach med palmer (ungefar som Moorea i Juan les Pins) dar Asa vantade med en enorm drink till mig. Janne hade foljdaktligen inte sett Mini eftersom han var alldeles for hog (och ointresserad?) och jag prioriterade ett party pa stranden istallet for att hanga pa bb. Kanske ar det tur att Mini kommer i januari och inte mitt i sommarsasongen.

Janne har varit ledig idag och pysslat hemma, haft en elektriker dar som har hojt amperetalet (eller nat sant) vi har tillgang till sa att vi slipper ha proppen som gar stup i kvarten. Jag har forsokt koncentrera mig pa jobbet, det blir allt svarare, men jag har for tillfallet ganska roliga saker att gora sa det ar ok.

Igar kvall roade vi oss med att ta konstiga kort pa magen. Har kommer ett par exempel:

"Och inled mig icke i frestelse"
En apelsin?

1 kommentar:

Julia sa...

Karin, du är en föredömlig bloggerska som uppdaterar så frekvent med text och bilder! Keep it up! Och vilken fin, prickig mage!! Kram